Best practices
Hoe vertaalt ons engagement zich naar de praktijk? Je leest het hieronder. Elk verhaal belicht hoe onze leden aan een gezondere toekomst werken: stap voor stap, product voor product.

BENEO Wijgmaal opent extra productielijn voor rijstzetmeel

Meer vezels, minder suiker met Ceval

Volkorenbrood schittert in België en Nederland
Nestlé zet in op transparantie en strengere marketing naar kinderen

Carrefour

PepsiCo moedigt de evenwichtige keuze aan
Een nieuw melkdrankje zonder toegevoegde suikers voor Joyvalle

GEZONDE EN LEKKERE PRODUCTEN BIJ LIDL

Patroba Family Bakers: kraakvers en gezond brood met een hoge voedingswaarde

Belgische zuivelindustrie vermindert toegevoegde suikers met 15%

Evenwichtige tussendoortjes met Céréal

“Iedereen heeft soms een beetje volkoren nodig”

Nog eens 7% minder suiker in frisdranken tegen 2025

Naar een duurzaam voedingspatroon met Alpro

Danone: water met een smaakje, zonder suiker

Danone engageert zich om verder te gaan dan de WHO-aanbeveling

Vandemoortele werkt aan een smaakvolle, groene en inclusieve toekomst

Eerste plantaardige burger uit Wallonië is een feit

Een voedzame toekomst met Greenyard

Brasserie Val-Dieu maakt crackers van bierdraf

What's Cooking? zet in op plantaardige en duurzame voeding

Jumbo
Food n’Joy innoveert met meer evenwichtige desserts en een bio-gamma

SPAR

Cora

Imagocampagne toont de gezonde waarde van brood

Point Chaud

Voor Danone is kiezen wat je eet en drinkt, kiezen voor de wereld waarin je wil leven

Colruyt group

Fuji Oil halveert hoeveelheid verzadigd vet in producten in specifiek gamma

Evenwichtige koekjes van Ceval in nieuw en kleurrijk jasje

Drie manieren waarop Coca-Cola haar consumenten wil helpen om een gezonder leven te leiden

Innovatie voor een gezondere levensstijl met Puratos

Delhaize

Je favoriete ALDI-producten, nu met een nóg betere voedingswaarde!