Best practices
Hoe vertaalt ons engagement zich naar de praktijk? Je leest het hieronder. Elk verhaal belicht hoe onze leden aan een gezondere toekomst werken: stap voor stap, product voor product.

Nog eens 7% minder suiker in frisdranken tegen 2025

Meer vezels, minder suiker met Ceval

Danone: water met een smaakje, zonder suiker

PepsiCo moedigt de evenwichtige keuze aan
Food n’Joy innoveert met meer evenwichtige desserts en een bio-gamma

Innovatie voor een gezondere levensstijl met Puratos

Evenwichtige tussendoortjes met Céréal

BENEO Wijgmaal opent extra productielijn voor rijstzetmeel

Imagocampagne toont de gezonde waarde van brood

SPAR

Drie manieren waarop Coca-Cola haar consumenten wil helpen om een gezonder leven te leiden

Voor Danone is kiezen wat je eet en drinkt, kiezen voor de wereld waarin je wil leven

Evenwichtige koekjes van Ceval in nieuw en kleurrijk jasje

Eerste plantaardige burger uit Wallonië is een feit

Danone engageert zich om verder te gaan dan de WHO-aanbeveling

Jumbo

Delhaize
Een nieuw melkdrankje zonder toegevoegde suikers voor Joyvalle

Patroba Family Bakers: kraakvers en gezond brood met een hoge voedingswaarde

“Iedereen heeft soms een beetje volkoren nodig”

Cora

Vandemoortele werkt aan een smaakvolle, groene en inclusieve toekomst

GEZONDE EN LEKKERE PRODUCTEN BIJ LIDL

What's Cooking? zet in op plantaardige en duurzame voeding

Brasserie Val-Dieu maakt crackers van bierdraf

Fuji Oil halveert hoeveelheid verzadigd vet in producten in specifiek gamma

Carrefour
Nestlé zet in op transparantie en strengere marketing naar kinderen

Point Chaud

Naar een duurzaam voedingspatroon met Alpro

Een voedzame toekomst met Greenyard

Colruyt group

Belgische zuivelindustrie vermindert toegevoegde suikers met 15%

Je favoriete ALDI-producten, nu met een nóg betere voedingswaarde!

Volkorenbrood schittert in België en Nederland