Best practices
Hoe vertaalt ons engagement zich naar de praktijk? Je leest het hieronder. Elk verhaal belicht hoe onze leden aan een gezondere toekomst werken: stap voor stap, product voor product.

Brasserie Val-Dieu maakt crackers van bierdraf

Eerste plantaardige burger uit Wallonië is een feit

BENEO Wijgmaal opent extra productielijn voor rijstzetmeel

SPAR

Imagocampagne toont de gezonde waarde van brood

“Iedereen heeft soms een beetje volkoren nodig”

Evenwichtige koekjes van Ceval in nieuw en kleurrijk jasje

Je favoriete ALDI-producten, nu met een nóg betere voedingswaarde!

Drie manieren waarop Coca-Cola haar consumenten wil helpen om een gezonder leven te leiden

Belgische zuivelindustrie vermindert toegevoegde suikers met 15%

Jumbo
Een nieuw melkdrankje zonder toegevoegde suikers voor Joyvalle

Fuji Oil halveert hoeveelheid verzadigd vet in producten in specifiek gamma

Point Chaud

Evenwichtige tussendoortjes met Céréal

PepsiCo moedigt de evenwichtige keuze aan
Food n’Joy innoveert met meer evenwichtige desserts en een bio-gamma

Vandemoortele werkt aan een smaakvolle, groene en inclusieve toekomst

Volkorenbrood schittert in België en Nederland

Meer vezels, minder suiker met Ceval

Voor Danone is kiezen wat je eet en drinkt, kiezen voor de wereld waarin je wil leven

Een voedzame toekomst met Greenyard

GEZONDE EN LEKKERE PRODUCTEN BIJ LIDL

Delhaize

Cora

Nog eens 7% minder suiker in frisdranken tegen 2025

Danone: water met een smaakje, zonder suiker

Danone engageert zich om verder te gaan dan de WHO-aanbeveling

What's Cooking? zet in op plantaardige en duurzame voeding

Colruyt group

Naar een duurzaam voedingspatroon met Alpro

Patroba Family Bakers: kraakvers en gezond brood met een hoge voedingswaarde
Nestlé zet in op transparantie en strengere marketing naar kinderen

Carrefour

Innovatie voor een gezondere levensstijl met Puratos