Best practices
Hoe vertaalt ons engagement zich naar de praktijk? Je leest het hieronder. Elk verhaal belicht hoe onze leden aan een gezondere toekomst werken: stap voor stap, product voor product.
Een nieuw melkdrankje zonder toegevoegde suikers voor Joyvalle

Volkorenbrood schittert in België en Nederland

Evenwichtige koekjes van Ceval in nieuw en kleurrijk jasje
Food n’Joy innoveert met meer evenwichtige desserts en een bio-gamma

Jumbo

Innovatie voor een gezondere levensstijl met Puratos

Danone: water met een smaakje, zonder suiker

Patroba Family Bakers: kraakvers en gezond brood met een hoge voedingswaarde

Belgische zuivelindustrie vermindert toegevoegde suikers met 15%

Imagocampagne toont de gezonde waarde van brood

Meer vezels, minder suiker met Ceval

Nog eens 7% minder suiker in frisdranken tegen 2025

Naar een duurzaam voedingspatroon met Alpro

SPAR

“Iedereen heeft soms een beetje volkoren nodig”

Eerste plantaardige burger uit Wallonië is een feit

Drie manieren waarop Coca-Cola haar consumenten wil helpen om een gezonder leven te leiden
Nestlé zet in op transparantie en strengere marketing naar kinderen

Colruyt group

Cora

Danone engageert zich om verder te gaan dan de WHO-aanbeveling

What's Cooking? zet in op plantaardige en duurzame voeding

Je favoriete ALDI-producten, nu met een nóg betere voedingswaarde!

Brasserie Val-Dieu maakt crackers van bierdraf

Evenwichtige tussendoortjes met Céréal

PepsiCo moedigt de evenwichtige keuze aan

GEZONDE EN LEKKERE PRODUCTEN BIJ LIDL

Vandemoortele werkt aan een smaakvolle, groene en inclusieve toekomst

BENEO Wijgmaal opent extra productielijn voor rijstzetmeel

Delhaize

Point Chaud

Een voedzame toekomst met Greenyard

Carrefour

Fuji Oil halveert hoeveelheid verzadigd vet in producten in specifiek gamma

Voor Danone is kiezen wat je eet en drinkt, kiezen voor de wereld waarin je wil leven