Best practices
Hoe vertaalt ons engagement zich naar de praktijk? Je leest het hieronder. Elk verhaal belicht hoe onze leden aan een gezondere toekomst werken: stap voor stap, product voor product.

Carrefour

Nog eens 7% minder suiker in frisdranken tegen 2025

What's Cooking? zet in op plantaardige en duurzame voeding

Meer vezels, minder suiker met Ceval

Point Chaud

Evenwichtige tussendoortjes met Céréal

Delhaize
Een nieuw melkdrankje zonder toegevoegde suikers voor Joyvalle

Evenwichtige koekjes van Ceval in nieuw en kleurrijk jasje

PepsiCo moedigt de evenwichtige keuze aan

Een voedzame toekomst met Greenyard

Cora

Drie manieren waarop Coca-Cola haar consumenten wil helpen om een gezonder leven te leiden

Fuji Oil halveert hoeveelheid verzadigd vet in producten in specifiek gamma

GEZONDE EN LEKKERE PRODUCTEN BIJ LIDL

Patroba Family Bakers: kraakvers en gezond brood met een hoge voedingswaarde

Je favoriete ALDI-producten, nu met een nóg betere voedingswaarde!

Belgische zuivelindustrie vermindert toegevoegde suikers met 15%

“Iedereen heeft soms een beetje volkoren nodig”

Danone engageert zich om verder te gaan dan de WHO-aanbeveling

Eerste plantaardige burger uit Wallonië is een feit

Voor Danone is kiezen wat je eet en drinkt, kiezen voor de wereld waarin je wil leven

Imagocampagne toont de gezonde waarde van brood

Jumbo

Naar een duurzaam voedingspatroon met Alpro

Innovatie voor een gezondere levensstijl met Puratos

Vandemoortele werkt aan een smaakvolle, groene en inclusieve toekomst

BENEO Wijgmaal opent extra productielijn voor rijstzetmeel

Danone: water met een smaakje, zonder suiker

SPAR

Brasserie Val-Dieu maakt crackers van bierdraf
Food n’Joy innoveert met meer evenwichtige desserts en een bio-gamma
Nestlé zet in op transparantie en strengere marketing naar kinderen

Colruyt group

Volkorenbrood schittert in België en Nederland