Best practices
Hoe vertaalt ons engagement zich naar de praktijk? Je leest het hieronder. Elk verhaal belicht hoe onze leden aan een gezondere toekomst werken: stap voor stap, product voor product.
PepsiCo moedigt de evenwichtige keuze aan
Belgische zuivelindustrie vermindert toegevoegde suikers met 15%
Imagocampagne toont de gezonde waarde van brood
Cora
Fuji Oil halveert hoeveelheid verzadigd vet in producten in specifiek gamma
Evenwichtige koekjes van Ceval in nieuw en kleurrijk jasje
Jumbo
Brasserie Val-Dieu maakt crackers van bierdraf
Eerste plantaardige burger uit Wallonië is een feit
BENEO Wijgmaal opent extra productielijn voor rijstzetmeel
SPAR
Evenwichtige tussendoortjes met Céréal
Volkorenbrood schittert in België en Nederland
Colruyt group
Delhaize
Food n’Joy innoveert met meer evenwichtige desserts en een bio-gamma
Patroba Family Bakers: kraakvers en gezond brood met een hoge voedingswaarde
Danone engageert zich om verder te gaan dan de WHO-aanbeveling
Een voedzame toekomst met Greenyard
“Iedereen heeft soms een beetje volkoren nodig”
Een nieuw melkdrankje zonder toegevoegde suikers voor Joyvalle
Point Chaud
Voor Danone is kiezen wat je eet en drinkt, kiezen voor de wereld waarin je wil leven
Naar een duurzaam voedingspatroon met Alpro
GEZONDE EN LEKKERE PRODUCTEN BIJ LIDL
Je favoriete ALDI-producten, nu met een nóg betere voedingswaarde!
Meer vezels, minder suiker met Ceval
What's Cooking? zet in op plantaardige en duurzame voeding
Innovatie voor een gezondere levensstijl met Puratos
Carrefour
Drie manieren waarop Coca-Cola haar consumenten wil helpen om een gezonder leven te leiden
Vandemoortele werkt aan een smaakvolle, groene en inclusieve toekomst
Nog eens 7% minder suiker in frisdranken tegen 2025
Danone: water met een smaakje, zonder suiker
Nestlé zet in op transparantie en strengere marketing naar kinderen