Best practices
Hoe vertaalt ons engagement zich naar de praktijk? Je leest het hieronder. Elk verhaal belicht hoe onze leden aan een gezondere toekomst werken: stap voor stap, product voor product.

Danone: water met een smaakje, zonder suiker

Evenwichtige tussendoortjes met Céréal

Je favoriete ALDI-producten, nu met een nóg betere voedingswaarde!

Meer vezels, minder suiker met Ceval

Imagocampagne toont de gezonde waarde van brood

Danone engageert zich om verder te gaan dan de WHO-aanbeveling

Point Chaud

Drie manieren waarop Coca-Cola haar consumenten wil helpen om een gezonder leven te leiden

Voor Danone is kiezen wat je eet en drinkt, kiezen voor de wereld waarin je wil leven

Vandemoortele werkt aan een smaakvolle, groene en inclusieve toekomst

Nog eens 7% minder suiker in frisdranken tegen 2025

Een voedzame toekomst met Greenyard

“Iedereen heeft soms een beetje volkoren nodig”

Patroba Family Bakers: kraakvers en gezond brood met een hoge voedingswaarde

Delhaize
Een nieuw melkdrankje zonder toegevoegde suikers voor Joyvalle

Cora

Carrefour

PepsiCo moedigt de evenwichtige keuze aan

Innovatie voor een gezondere levensstijl met Puratos

Fuji Oil halveert hoeveelheid verzadigd vet in producten in specifiek gamma

Jumbo

GEZONDE EN LEKKERE PRODUCTEN BIJ LIDL
Nestlé zet in op transparantie en strengere marketing naar kinderen

SPAR

Evenwichtige koekjes van Ceval in nieuw en kleurrijk jasje

BENEO Wijgmaal opent extra productielijn voor rijstzetmeel

Colruyt group

Eerste plantaardige burger uit Wallonië is een feit
Food n’Joy innoveert met meer evenwichtige desserts en een bio-gamma

Volkorenbrood schittert in België en Nederland

What's Cooking? zet in op plantaardige en duurzame voeding

Naar een duurzaam voedingspatroon met Alpro

Brasserie Val-Dieu maakt crackers van bierdraf

Belgische zuivelindustrie vermindert toegevoegde suikers met 15%