Best practices
Hoe vertaalt ons engagement zich naar de praktijk? Je leest het hieronder. Elk verhaal belicht hoe onze leden aan een gezondere toekomst werken: stap voor stap, product voor product.

Evenwichtige tussendoortjes met Céréal

Jumbo

Danone engageert zich om verder te gaan dan de WHO-aanbeveling
Nestlé zet in op transparantie en strengere marketing naar kinderen

Patroba Family Bakers: kraakvers en gezond brood met een hoge voedingswaarde

BENEO Wijgmaal opent extra productielijn voor rijstzetmeel

Fuji Oil halveert hoeveelheid verzadigd vet in producten in specifiek gamma

Vandemoortele werkt aan een smaakvolle, groene en inclusieve toekomst

Eerste plantaardige burger uit Wallonië is een feit

PepsiCo moedigt de evenwichtige keuze aan

Innovatie voor een gezondere levensstijl met Puratos

Je favoriete ALDI-producten, nu met een nóg betere voedingswaarde!

Belgische zuivelindustrie vermindert toegevoegde suikers met 15%

Meer vezels, minder suiker met Ceval

Carrefour

Volkorenbrood schittert in België en Nederland

Imagocampagne toont de gezonde waarde van brood

SPAR

Point Chaud
Food n’Joy innoveert met meer evenwichtige desserts en een bio-gamma

Colruyt group

What's Cooking? zet in op plantaardige en duurzame voeding

Nog eens 7% minder suiker in frisdranken tegen 2025

“Iedereen heeft soms een beetje volkoren nodig”

Danone: water met een smaakje, zonder suiker

Voor Danone is kiezen wat je eet en drinkt, kiezen voor de wereld waarin je wil leven

Delhaize

Brasserie Val-Dieu maakt crackers van bierdraf

Evenwichtige koekjes van Ceval in nieuw en kleurrijk jasje

Drie manieren waarop Coca-Cola haar consumenten wil helpen om een gezonder leven te leiden

Naar een duurzaam voedingspatroon met Alpro

Cora

GEZONDE EN LEKKERE PRODUCTEN BIJ LIDL
Een nieuw melkdrankje zonder toegevoegde suikers voor Joyvalle

Een voedzame toekomst met Greenyard