Best practices
Hoe vertaalt ons engagement zich naar de praktijk? Je leest het hieronder. Elk verhaal belicht hoe onze leden aan een gezondere toekomst werken: stap voor stap, product voor product.
Brasserie Val-Dieu maakt crackers van bierdraf
Voor Danone is kiezen wat je eet en drinkt, kiezen voor de wereld waarin je wil leven
Carrefour
Danone: water met een smaakje, zonder suiker
Vandemoortele werkt aan een smaakvolle, groene en inclusieve toekomst
Nog eens 7% minder suiker in frisdranken tegen 2025
GEZONDE EN LEKKERE PRODUCTEN BIJ LIDL
PepsiCo moedigt de evenwichtige keuze aan
Eerste plantaardige burger uit Wallonië is een feit
Patroba Family Bakers: kraakvers en gezond brood met een hoge voedingswaarde
Innovatie voor een gezondere levensstijl met Puratos
Een nieuw melkdrankje zonder toegevoegde suikers voor Joyvalle
Delhaize
What's Cooking? zet in op plantaardige en duurzame voeding
“Iedereen heeft soms een beetje volkoren nodig”
Een voedzame toekomst met Greenyard
Nestlé zet in op transparantie en strengere marketing naar kinderen
Food n’Joy innoveert met meer evenwichtige desserts en een bio-gamma
Danone engageert zich om verder te gaan dan de WHO-aanbeveling
Evenwichtige koekjes van Ceval in nieuw en kleurrijk jasje
Je favoriete ALDI-producten, nu met een nóg betere voedingswaarde!
Volkorenbrood schittert in België en Nederland
BENEO Wijgmaal opent extra productielijn voor rijstzetmeel
Meer vezels, minder suiker met Ceval
Fuji Oil halveert hoeveelheid verzadigd vet in producten in specifiek gamma
Naar een duurzaam voedingspatroon met Alpro
Point Chaud
Drie manieren waarop Coca-Cola haar consumenten wil helpen om een gezonder leven te leiden
Evenwichtige tussendoortjes met Céréal
Imagocampagne toont de gezonde waarde van brood
Cora
Belgische zuivelindustrie vermindert toegevoegde suikers met 15%
Jumbo
SPAR
Colruyt group