Best practices
Hoe vertaalt ons engagement zich naar de praktijk? Je leest het hieronder. Elk verhaal belicht hoe onze leden aan een gezondere toekomst werken: stap voor stap, product voor product.
Evenwichtige tussendoortjes met Céréal
Cora
“Iedereen heeft soms een beetje volkoren nodig”
Danone engageert zich om verder te gaan dan de WHO-aanbeveling
Innovatie voor een gezondere levensstijl met Puratos
BENEO Wijgmaal opent extra productielijn voor rijstzetmeel
Brasserie Val-Dieu maakt crackers van bierdraf
Danone: water met een smaakje, zonder suiker
Een voedzame toekomst met Greenyard
SPAR
Jumbo
Eerste plantaardige burger uit Wallonië is een feit
Food n’Joy innoveert met meer evenwichtige desserts en een bio-gamma
Patroba Family Bakers: kraakvers en gezond brood met een hoge voedingswaarde
What's Cooking? zet in op plantaardige en duurzame voeding
GEZONDE EN LEKKERE PRODUCTEN BIJ LIDL
Fuji Oil halveert hoeveelheid verzadigd vet in producten in specifiek gamma
Drie manieren waarop Coca-Cola haar consumenten wil helpen om een gezonder leven te leiden
Volkorenbrood schittert in België en Nederland
Je favoriete ALDI-producten, nu met een nóg betere voedingswaarde!
Naar een duurzaam voedingspatroon met Alpro
Belgische zuivelindustrie vermindert toegevoegde suikers met 15%
Meer vezels, minder suiker met Ceval
Nog eens 7% minder suiker in frisdranken tegen 2025
Nestlé zet in op transparantie en strengere marketing naar kinderen
Evenwichtige koekjes van Ceval in nieuw en kleurrijk jasje
Vandemoortele werkt aan een smaakvolle, groene en inclusieve toekomst
Point Chaud
Imagocampagne toont de gezonde waarde van brood
Een nieuw melkdrankje zonder toegevoegde suikers voor Joyvalle
Delhaize
Colruyt group
Carrefour
Voor Danone is kiezen wat je eet en drinkt, kiezen voor de wereld waarin je wil leven
PepsiCo moedigt de evenwichtige keuze aan