Best practices
Hoe vertaalt ons engagement zich naar de praktijk? Je leest het hieronder. Elk verhaal belicht hoe onze leden aan een gezondere toekomst werken: stap voor stap, product voor product.

Colruyt group

Meer vezels, minder suiker met Ceval

Danone: water met een smaakje, zonder suiker

Een voedzame toekomst met Greenyard

Cora

Fuji Oil halveert hoeveelheid verzadigd vet in producten in specifiek gamma

Belgische zuivelindustrie vermindert toegevoegde suikers met 15%

“Iedereen heeft soms een beetje volkoren nodig”

Patroba Family Bakers: kraakvers en gezond brood met een hoge voedingswaarde

GEZONDE EN LEKKERE PRODUCTEN BIJ LIDL

Naar een duurzaam voedingspatroon met Alpro

Nog eens 7% minder suiker in frisdranken tegen 2025

Evenwichtige koekjes van Ceval in nieuw en kleurrijk jasje

Volkorenbrood schittert in België en Nederland

Point Chaud

Delhaize

Evenwichtige tussendoortjes met Céréal

Carrefour
Een nieuw melkdrankje zonder toegevoegde suikers voor Joyvalle

Jumbo

Danone engageert zich om verder te gaan dan de WHO-aanbeveling

Voor Danone is kiezen wat je eet en drinkt, kiezen voor de wereld waarin je wil leven
Nestlé zet in op transparantie en strengere marketing naar kinderen
Food n’Joy innoveert met meer evenwichtige desserts en een bio-gamma

Drie manieren waarop Coca-Cola haar consumenten wil helpen om een gezonder leven te leiden

Innovatie voor een gezondere levensstijl met Puratos

SPAR

BENEO Wijgmaal opent extra productielijn voor rijstzetmeel

Eerste plantaardige burger uit Wallonië is een feit

Vandemoortele werkt aan een smaakvolle, groene en inclusieve toekomst

PepsiCo moedigt de evenwichtige keuze aan

Imagocampagne toont de gezonde waarde van brood

Je favoriete ALDI-producten, nu met een nóg betere voedingswaarde!

What's Cooking? zet in op plantaardige en duurzame voeding

Brasserie Val-Dieu maakt crackers van bierdraf