Best practices
Hoe vertaalt ons engagement zich naar de praktijk? Je leest het hieronder. Elk verhaal belicht hoe onze leden aan een gezondere toekomst werken: stap voor stap, product voor product.

GEZONDE EN LEKKERE PRODUCTEN BIJ LIDL

Danone: water met een smaakje, zonder suiker

Naar een duurzaam voedingspatroon met Alpro

Carrefour
Nestlé zet in op transparantie en strengere marketing naar kinderen

Volkorenbrood schittert in België en Nederland

Point Chaud

Delhaize

Meer vezels, minder suiker met Ceval

What's Cooking? zet in op plantaardige en duurzame voeding

PepsiCo moedigt de evenwichtige keuze aan

Voor Danone is kiezen wat je eet en drinkt, kiezen voor de wereld waarin je wil leven

Een voedzame toekomst met Greenyard
Food n’Joy innoveert met meer evenwichtige desserts en een bio-gamma

Je favoriete ALDI-producten, nu met een nóg betere voedingswaarde!

Imagocampagne toont de gezonde waarde van brood

“Iedereen heeft soms een beetje volkoren nodig”

Evenwichtige koekjes van Ceval in nieuw en kleurrijk jasje

Eerste plantaardige burger uit Wallonië is een feit
Een nieuw melkdrankje zonder toegevoegde suikers voor Joyvalle

Cora

Drie manieren waarop Coca-Cola haar consumenten wil helpen om een gezonder leven te leiden

Nog eens 7% minder suiker in frisdranken tegen 2025

Patroba Family Bakers: kraakvers en gezond brood met een hoge voedingswaarde

Brasserie Val-Dieu maakt crackers van bierdraf

Evenwichtige tussendoortjes met Céréal

SPAR

Colruyt group

Innovatie voor een gezondere levensstijl met Puratos

Fuji Oil halveert hoeveelheid verzadigd vet in producten in specifiek gamma

Belgische zuivelindustrie vermindert toegevoegde suikers met 15%

Vandemoortele werkt aan een smaakvolle, groene en inclusieve toekomst

Jumbo

Danone engageert zich om verder te gaan dan de WHO-aanbeveling

BENEO Wijgmaal opent extra productielijn voor rijstzetmeel